sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Viikkokooste

Tää on hyvä idea ottaa päivästä kuva tai pari, jotta muistaa jälkeenpäin mitä on tehnyt... Nimimerkillä en muistaisi nytkään jos ei olisi kuvia. Onko tää ihan normaalia, muistatteko te, mitä teitte viikko tai pari päivää sitten? Mulla oikeesti pelottaa tää hajamielisyys. Entä jos mulla oikeasti on alkava Alzheimer...  *Googlettaa*  
Huh, luin helpotukseksi, että se voi alkaa vasta 45 ikävuoden jälkeen.


Alkuviikko kului hellekeleistä nauttien. Maanataina otin aurinkoa omalla partsilla, ja vaikka mulla on parvekelasit, niin hiki tuli ja iho alkoi punoittaa (tällä idiootilla ei ole vielä aurinkorasvaa). Harmi vaan, kun parveke osoittaa väärään suuntaan metsän puolelle, kun edellis kämpässä paistoi suoraan partsille. Koska en omista mitään lippistä tmv. niin jouduin suojata pään huivilla ja näytin hindulaiselta.

Muuten ahkeroin lääkehoidon tehtävän kanssa, jota teen vielä syksyllä. Siihen nimittäin liittyy näyttö, jota en kerkeä ennen lomien alkamista tehdä (koska opettajilla on niin kiire valmistuvien kanssa blaablaa). Oon myös stressannut illat ja aamut sängyssä pyörien monesta asiasta, esim. raha-asioista, sillä oon elänyt yli varojen. Taas lupaan mielessä, että ens kuussa säästän ja käytän rahaa järkevästi. En itsekään usko itseeni.

 

Lisäpuhtia rahastressille sai kolmas ovenavausmaksu mun yksin asumisen aikana. Olin kirota itseni alimpaan helvettiin, sillä nää ei oo mitään halpaa lystiä. "Jos et maksa 7pv:n kuluessa toimistolle niin tulee kolminkertainen hinta". Pyykkitupaan mennessä otin väärän avaimen mukaan ja seisoin rappukäytävässä seuraavat kaks tuntia, sillä puhelimesta loppui akku. En pystynyt istua pihan penkeillä ku niissä vilisi muurahaisia ja ympärillä pörräs mehiläisiä. Tänä kesänä en kuitenkaan anna ötökkäfobian haitata tämän enempää!


Dippaduu oli niin tylsää että otin kuvankin



Torstaina treffailin kaupungissa ja voi kun kadutti jalkaan laitetut pitkät housut. Olin läkähtyä. Ilta kului pelin ääressä, varaselostajaa leikkien.



 Perjantaina tsippailin äidille syömään lemppariruokaa, ja voi kun nämä ruokahetket on luksusta tällaisina aikoina. Ruokien vuoksi voisin asua vielä kotona. Aina koulusta tullessa olisi valmis ruoka pöydässä... ahh!



Saksan opiskelu alkakoon! Vaihtomaista valitsin siis Saksan, joten sinne pari päivää synttäreiden jälkeen! Tulostin lappunivaskan saksan tehtäviä, joita voi tehdä aina kun tylsää!

Siskon niin ihanaa riisi-kana-paprika-kerma-fetajuusto ruokaa :P Missä mun ruokaluovuus? Miks mä en saa päähän hyviä ruokaideoita?! Ehkä koska en edes yritä :D
Lauantaina näin kaveria torilla, jossa istuskeltiin pitkään ja juteltiin. Tämän jälkeen käytiin ostaan jätskit ja siirryin taas jääkiekon pariin.

Tällainen tylsähkö viikko täällä... Alkuviikko oli tosi stressaava mutta loppuviikkoa myöten helpotti. Tänään aijon ottaa rennosti, siivousta lukuunottamatta... Illalla odottaa loppuottelu, sormet ristiin!!

2 kommenttia

  1. Miten buddhalaiset ja huivit liittyvät yhteen, muslimit ja hinduthan niitä pitävät?

    VastaaPoista
  2. Voi ei, pahoittelut nyt on tullu virhe! Mietinkin tota kirjoittaessa että meniköhän se niin mutta... korjataan asia! :D

    VastaaPoista