keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Väliaikatiedoitus


   Ihana kappale!
        

    Viimepäivien kuvasaldo on tässä... mistä lie johtuu; lumi/vesisateista, koleista keleistä, laiskuudesta...
    Löysin virallisesti nimeni lanu:n syksyllä aloittajista, joka merkitsee, että Saksaan lähtö lähestyy ja                   mun täytyisi jaksaa opiskella itse kieltä ahkerammin... heheh, alkuinnostuksen jälkeen se on jäänyt. Aika         kuitenkin kuluu niin nopeaa! 


   Hävettää myöntää kuin huono sisko olen ollut, kun kävin ensimmäistä kertaa pikkuveljen pelissä, vaikka se    on pelannut vuosia... noh, käyn ainakin jatkossa! Muuten olen sitten käynyt kaverin kanssa ensimmäistä

   kertaa terassilla tälle kesää ja ostanut ensimmäisen jätskin jätskikiskalta. Oon myös tuhlannut rahoja              baareiluun, vaikka täytyi säästää... miksi mä en ikinä opi?? Jalkapallon MM:ää muka-katsoin, vaikka          keskityin lähinnä lehtien lukuun ja unelma-pelaajien tsiigailuun; miksi tollasia eksoottisia ei voi olla                    suomessa?!?! Sori nyt vaan, mutta suomalaiset on juntteja.


   Tarkoitus oli tehdä elämäni kuvina- postausta, muttei blogger ei suostu yhteistyöhön... joten se nyt väkisten    siirtyy. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti